Veel gestelde vragen

RL - Email en Sms

Alle vragen over de e-mail en sms over producten.


Further Articles

  1. Een patiënt wil liever een sms dan een email, kan dit?  
  2. Als ik voor een bepaalde locatie een ander bericht in stel, moet ik die locatie dan uitsluiten voor normale berichten?  
  3. Een patiënt wil liever geen berichten ontvangen, kan dit?  
  4. Email adres staat in CGM maar de patient krijgt geen email, hoe kan dat?  
  5. Er worden geen SMSjes verstuurd terwijl er wel een telefoonnummer in CGM staat  
  6. Er wordt niet altijd gevraagd om de kijksluiter link te versturen  
  7. Hoe komt het dat sommige @ziggo.nl adressen geen mail ontvangen?  
  8. Hoe neem ik de kosten van een recept op in het bericht?  
  9. Hoe stel ik berichten en teksten in?  
  10. Iemand anders krijgt een email ipv de patient zelf.  
  11. Ik wil graag telefoonnummers invoeren, op welke manier doe ik dat?  
  12. Ik wil graag verschillende e-mails verzenden, kan dat?  
  13. Is het mogelijk om sms berichten vanuit de Pharmaself, via receptlocatie, te verzenden naar buitenlandse mobiele telefoons?  
  14. Kan ik een zakelijke whatsapp koppelen aan Recept Locatie?  
  15. Kan ik kiezen of een patiënt een mail of SMS krijgt?  
  16. Kan ik zelf de tekst bepalen in een Email en SMS?  
  17. Krijgt een patiënt ook een e-mail of SMS bij een incompleet recept?  
  18. Mijn patiënten krijgen meerdere berichten per dag, kan dat anders?  
  19. Waar moet ik op letten als ik de SMS-tekst invul?  
  20. Waar plaats ik een telefoonnummer in Pharmacom?  
  21. Waar vul ik email en sms gegevens in van mijn patiënten?  
  22. Waar zie ik reacties op inkomende sms berichten?  
  23. Wanneer wordt een e-mail of SMS verzonden?  

Een ogenblik geduld!

Een moment geduld alstublieft...